«سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح دبستان خیرساز در ناحیه تبادکان مشهد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی
سرخط خبرها

زلزله نسبتا شدیدی حوالی اردبیل را لرزاند + جزئیات

  • کد خبر: ۸۴۸۴
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
زلزله نسبتا شدیدی حوالی اردبیل را لرزاند + جزئیات
دقایقی پیش زلزله ۵.۹ ریشتری استان آذربایجان شرقی را لرزاند

به گزارش شهرآرانیوز، زمین لرزه نسبتا شدیدی به بزرگی ۵.۹ ریشتر  در عمق ۸ کیلومتری زمین، ساعت ۲:۱۷ بامداد ۱۷ آبان ۹۷ حوالی ترک شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

براساس برخی گزارش ها این زمین لرزه در شهرهای اردبیل، ارومیه، تبریز و رشت احساس شده است.

 

زلزله نسبتا شدیدی حوالی اردبیل را لرزاند + جزئیات

 

تا کنون ۴ پس لرزه به بزرگی ۴.۸ ، ۴.۱ ، ۴.۱ و ۴.۳ ریشتر در استان آذرباییجان شرقی به ثبت رسیده است.

 

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: تیمهای ارزیاب اورژانس در حال ارزیابی از مناطق سراب ، بستان آباد و میانه هستند.

هشت گروه ارزیاب اورژانس در حال فعالیت هستند.

تاکنون مصدومی گزارش نشده است./ ایسنا

 

شکستن شیشه‌های بانک در شهرستان میانه

زلزله نسبتا شدیدی حوالی اردبیل را لرزاند + جزئیات

 

فیلمی از لحظه وقوع زلزله در اردبیل

تعداد بازدید : 503
 

دستور وزیر کشور درباره زلزله در برخی مناطق شمال شرق کشور

وزیر کشور به دنبال وقوع زلزله در برخی مناطق شمال شرق کشور در دستوری به رییس سازمان مدیریت بحران خواستار رسیدگی سریع به وضعیت زلزله زدگان و مناطق زلزله زده شد.

رحمانی فضلی وزیر کشور با تاکید بر اینکه امدادرسانی به سانحه دیدگان باید در اولویت قرار گیرد گفت: تمامی واحدها و سازمان ها و ارگان های امداد رسان موظف به ارائه سریع و به موقع خدمات به زلزله زدگان می باشند و در صورت با هماهنگی استانداران مناطق زلزله زده ، امکانات و توانمندی های لازم در این خصوص به کار گرفته شود. وزیر کشور از هموطنان خواست ضمن حفظ آرامش و خونسردی با نیروهای امداد و نجات همکاری لازم را داشته باشند و اخبار و اطلاعات خود را صرفا از مراجع رسمی دریافت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->